Subject: RE: vastus [Sorainen-LEGAL.FID1973658]
From: "Karin Madisson | Sorainen" <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Cc: "Kristi Tammiku | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 13:57:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile ikka sama murega. Oleme igapäevaselt esitamas Soome 
isikukoode Eesti äriregistrisse ja sellega on väga suur probleem. Mõnikord 
oleme palunud, et neid ei kantaks registrikaardile ja ei esita neid ka 
avalduses aga siis riskime sellega, et võime saada määruse kuna seadus 
endiselt nõuab isikukoodi esitamist avalduses. Uurin, et kaugele selles 
teemas on jõudnud ja kas on loota, et seadust selles osas muudetakse, et 
isikukoodi ei peaks avalikult registris kuvama?

Lugupidamisega,

Karin Madisson

Partner
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 479 441 | T. +372 6 400 934
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to 
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s relationship 
with its Clients and its assignments are subject to the following 
<https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: 15. January 2025. a. 16:53
To: Karin Madisson | Sorainen <[email-masked]>
Subject: vastus

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

Tere!

Teile on saadetud Õiguskantsleri Kantselei dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Advokaadibüroo Sorainen OÜ_vastus, mis on registreeritud 
15.01.2025, registreerimisnumbriga 14-5/250067/2500302.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida aadressilt http://www.id.ee

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 15.01.2025 
kuni15.01.2030, vastavalt ÕKS § 23 lg 8, AdvS § 45 lg 1.

Kontaktinfo
E-R 09.00-17.00
Kohtu 8, 15193 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 693 8404